Autor: 021.rs

Novi Sad
16.06.2022.
11:19
Javni gradski saobraćaj u Novom Sadu potrebno je poboljšati uvođenjem šinskog saobraćaja, odnosno lake gradske železnice ili tramvaja, poručuju iz novosadskog odbora Nove demokratske stranke.
  • opa

    17.06.2022 09:17
    vredni botovi od jutros
    da li je tramvaj ili laki šatl, nadzemni metro a trebaće i pravi
    sve to ima u okruženju i zamislite nisu u XVII veku a nije ovo originalna ideja navedene stranke ali trenutnoj "vlasti" sad baš i neodgovara pa treba pljuvati
    smanjite doživljaj
    umesto što se pruge prodaju u staro gvožđe mogle su biti već sređene za šinobuse/šatlove u lokalu
    ali ne, pruga Petrovaradin-SrKamenica-Ledinci-Beočin će da bude za šetnju umesto za brz lokalni prevoz

  • Putnik

    17.06.2022 08:42
    Brze pruge
    DSS hvali brzu prugu. To je lepo. I tako sednem ja u voz u Skoplju, ili Baru i putujem dvanaest do petnaest sati do Bgd, da bih seo u brzi voz i stigao u NS za pola sata. Zar nije bilo pametnije osposobiti magistralne pruge za brzine od 160 kilometara. Efekat bi bio znatno veći i za putnički i za teretni saobracaj.
  • Bačvan

    17.06.2022 07:54
    Искрено
    На чему су ови?
    Које су ово болесне и ретроградне идеје?
    Поредити брзе пруге и метро саобраћај са транвајским превозом је као поредити рачунаљке из 17. столећа и савремене рачунаре (компјутере) 21. столећа?
    Како су кренули, могли би ускоро да траже и увеђење запрежних возила у градском превозу.

    P.S.
    Новом Саду треба у блиској будућности метро, а не облици превоза карактереистични за 19. столеће.
    Са друге стране, новосадске улице се морају плански проширивати на ниво булевара (где год је то могуће), без обзира на захтеве инвеститора, који би увек да граде без паркинг места и гаража колективне стамбене и пословне објекте, а да не говорим о њиховом избегавању остављања зелених површина. Градска власти и ЈП "Урбанизам" их својим планским документима морају довести у ред.
  • GOXI

    17.06.2022 07:08
    čekajući e bus
    čuj šinetine i žičetine po gradu u današnje vreme. pobogu pa to je prevaziđeno još u prošlom veku. el. busevi su najadekvatniji samo da ih je mnooogo više...čekajući leteći taxi ;)
  • Darinjo

    17.06.2022 03:51
    Gospoda DSS zvani zamena teza, pronadjite svoje mesto u koordinatnom sistemu konfuzije! Kakav bre tramvaj, a sta mislis da prestanete sa zidanjem milionspratnica gde god ima travnjaka i pranjem love?? Brt, nije tesko biti politicar
  • Nemanja

    16.06.2022 23:40
    Šine
    Predlog za tramvaje je glup iz razloga koji su već navedeni u mnogim komentarima. Umesto tramvaja, laka železnica ("nadzemni metro") prema prigradskim naseljima, kao od Budima do Sent Andreje. Plus, više poprečnih linija sa mini busevima. Plus, poukidati sve "riblja kost" parkinge na svim bulevarima i tuda trasirati žute trake za autobuse i taxi (sa sve kamerama).
  • Dragoljub

    16.06.2022 18:42
    @Čika: tako je.
    Za ekipu DSSa predlog da vratimo i konje koji bi vukli tramvaje.
  • Čika

    16.06.2022 16:46
    Od koga je...
    Uglavnom besmislice. Sve navedene „prednosti“ tramvaja poseduje i niskopodni električni autobus – klima, muzika, udobnost, bešumni motor, moguća je čak i najava stanica(!). A nije potrebno postavljati šine, graditi skupu kontaktnu mrežu i usporavati (ometati) sav ostali saobraćaj na ulicama. Nema ni E od ekologije, jer bi se sva ostala vozila, usporena da bi se tramvaju obezbedio prioritet i brzina, duže zadržavala na ulicama i emitovala više gasova. O ekonomičnosti se takođe ne može govoriti – cena izgradnje infrastrukture (šine i kontaktna mreža) bila bi viša od stotinak novih električnih autobusa. Ideja je toliko loša da ne vredi ni vremena utrošenog na ukazivanje kolika bi to besmislica bila.
  • Banderaš

    16.06.2022 15:38
    Voolin
    Pričao je predsednik da će uvesti leteće vozove,kamione i autobuse,linija Budisava-Gložan
  • pajo patak

    16.06.2022 14:41
    jbte neobavešteni DSS
    nas o nečemu obaveštava.
  • Starosađanin

    16.06.2022 13:44
    Zvone za gradonačelnika!
    Eto ideja koje su okrenute građanima a ne investitorima!

    Vreme je za vanredne lokalne izbore!
  • NezavisniVojvodjanin

    16.06.2022 13:33
    Ništa drugo do...
    Samo nadzemna jednošinska železnica zvezdasto rapoređene nadzemne putanje do okolnih mesta vidim kao jedini izlaz iz gradskog haosa. Sve drugo što bi sužavalo i uzimalo prostora ionako tesnim ulicama je gubljenje vremena i novaca.
  • Da

    16.06.2022 13:07
    Nek se javi gospodin kad skocka finansije pa neka gradi. Ako može bez kineskih robovlasničkih kredita. Btw, evropski fondovi namenjeni za baš ove stvari postoje i koriste se. Ali mi “ne dano Kosovo”. Neka. Doviđenja.
  • Licemeri

    16.06.2022 12:59
    Domet DSS-a je bila promena pisma na autobuskim displejima u NS-u.
    Nemojte oni da pricaju o stanju GSP-a i transporta.
    Aktivno su ucestvovali u razaranju drustva i drzave.
    Diektno odgovorni zajedno sa SPS, DS, G17+ i radikalima za unistenje zemlje.
  • Novi DSS

    16.06.2022 12:41
    Novo ludilo
    Samo ovi ludaci mogu da predlože kombinaciju tramvaj - četri žmigavca - Novi Sad centar. Taj tramvaj bi kroz centar putovao jedno 4 sata otprilike.
  • Zvone

    16.06.2022 12:28
    Odlična inicijativa!
    Postojeći gradski birov, Vučević je tu već 10 godina i na čelu je potpuno okoštale i birokratizovane gradske strukture vlasti koja više ništa suštinski novo ne može da pokrene u gradu.
    Novu gradsku vlast će čekati uvođenje tramvaja, izgradnja prečistača otpadnih voda, rešavanje problema sa zimskim aerozagađenjem, izgradnje vrtića i škola, dovođenje Gradića u funkciju turističkog centra itd.
    Posla ima dosta na unapređenju postojećeg stanja gradske infrastrukture.
  • Lala

    16.06.2022 12:17
    Idi begaj
    Samo nam još i taj andrak treba da još i oni raskopavaju grad i ovako nam je grad kao arheološko nalazište.
  • /

    16.06.2022 12:09
    /
    komunjarama je tramvaj glupost posto su ga oni ukinuli zarad ovog autobuskog prevoza.
  • Hau

    16.06.2022 12:08
    Novi Sad
    Peške ići kroz grad je postalo nemoguće od bašta kafića,trotoari su toliko suženi da se ljudi sudaraju.
  • Mojsije

    16.06.2022 12:02
    Ju ju
    Nema se para za to. Ali ima da se sredjuju mesta gde su naprednjaci kupili glasove (Kovilj, Bukovac, ... ) Nastavi niz!!!
  • Dr

    16.06.2022 11:57
    Ne mešam se u politiku
    Ali umesto da se revitalizuje pruga od Beočina do Novog Sada ona se uklanja.?????
  • Лиманац

    16.06.2022 11:47
    Шта причаш ДСС?! Како „Само Нови Сад нe може да уведе нaсушни шински транспорт"? Па наш председник је управо увео линију Гвозденог коња за Београд! Где живите ви демократе? Ово је 21. век! Живела Србија, која неће поклекнути и нећемо увести санкције Русији, а суђење Беливуку никада неће почети!
  • pišem komentar

    16.06.2022 11:46
    Bolje trolejbus.
  • jova limanac

    16.06.2022 11:41
    Meni sa Telepa do posla na bulevaru Vojvode Stepe treba 7-8 minuta kolima, 13-14 minuta biciklom, 35-40 minuta peške, i oko 45 minuta gradskim prevozom, i to je jedan od razloga zašto nikad ne koristim gradski prevoz, tako da se slažem da ga treba menjati, ne mora baš sve da ide kroz centar, fale nam poprečne veze i mogućnost lakšeg prebacivanja sa linije na liniju...
  • DetelinaraDoŠtranda

    16.06.2022 11:39
    Pravda za Detelinaru!
    Stop diskriminaciji FTN-a!
    I mi Detelinarci smo Novosađani!
  • Sajko

    16.06.2022 11:31
    Samo nam jos i tramvaj treba.
    Nema dovoljno autobusa,ludih vozaca dostavnih vozila i seljaka sto trube na svakoj raskrsnici i sad jos treba tramvaji da gaze nas bicikliste i pesake
  • Cale

    16.06.2022 11:26
    Po meni je tramvaj glupost jer mora da zauzme postojecu saobracajnu traku. Stvoricete samo vece guzve. A tek kad krenu sudari i panika kad naidje tramvaj...
    Resenje su bolji busevi, cesci polasci, izgradnja biciklistickih staza, zabrana motornog saobracaja u centru i strogo i redovno kaznjavanje svih koji parkiraju u desnoj traci.
  • ///

    16.06.2022 11:23
    Kome to pricate? Ovima, koji kopaju dve podzemne garaze u centru?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna