Javni gradski saobraćaj u Novom Sadu potrebno je poboljšati uvođenjem šinskog saobraćaja, odnosno lake gradske železnice ili tramvaja, poručuju iz novosadskog odbora Nove demokratske stranke.
vredni botovi od jutros
da li je tramvaj ili laki šatl, nadzemni metro a trebaće i pravi
sve to ima u okruženju i zamislite nisu u XVII veku a nije ovo originalna ideja navedene stranke ali trenutnoj "vlasti" sad baš i neodgovara pa treba pljuvati
smanjite doživljaj
umesto što se pruge prodaju u staro gvožđe mogle su biti već sređene za šinobuse/šatlove u lokalu
ali ne, pruga Petrovaradin-SrKamenica-Ledinci-Beočin će da bude za šetnju umesto za brz lokalni prevoz
DSS hvali brzu prugu. To je lepo. I tako sednem ja u voz u Skoplju, ili Baru i putujem dvanaest do petnaest sati do Bgd, da bih seo u brzi voz i stigao u NS za pola sata. Zar nije bilo pametnije osposobiti magistralne pruge za brzine od 160 kilometara. Efekat bi bio znatno veći i za putnički i za teretni saobracaj.
На чему су ови?
Које су ово болесне и ретроградне идеје?
Поредити брзе пруге и метро саобраћај са транвајским превозом је као поредити рачунаљке из 17. столећа и савремене рачунаре (компјутере) 21. столећа?
Како су кренули, могли би ускоро да траже и увеђење запрежних возила у градском превозу.
P.S.
Новом Саду треба у блиској будућности метро, а не облици превоза карактереистични за 19. столеће.
Са друге стране, новосадске улице се морају плански проширивати на ниво булевара (где год је то могуће), без обзира на захтеве инвеститора, који би увек да граде без паркинг места и гаража колективне стамбене и пословне објекте, а да не говорим о њиховом избегавању остављања зелених површина. Градска власти и ЈП "Урбанизам" их својим планским документима морају довести у ред.
čuj šinetine i žičetine po gradu u današnje vreme. pobogu pa to je prevaziđeno još u prošlom veku. el. busevi su najadekvatniji samo da ih je mnooogo više...čekajući leteći taxi ;)
Gospoda DSS zvani zamena teza, pronadjite svoje mesto u koordinatnom sistemu konfuzije! Kakav bre tramvaj, a sta mislis da prestanete sa zidanjem milionspratnica gde god ima travnjaka i pranjem love?? Brt, nije tesko biti politicar
Predlog za tramvaje je glup iz razloga koji su već navedeni u mnogim komentarima. Umesto tramvaja, laka železnica ("nadzemni metro") prema prigradskim naseljima, kao od Budima do Sent Andreje. Plus, više poprečnih linija sa mini busevima. Plus, poukidati sve "riblja kost" parkinge na svim bulevarima i tuda trasirati žute trake za autobuse i taxi (sa sve kamerama).
Uglavnom besmislice. Sve navedene „prednosti“ tramvaja poseduje i niskopodni električni autobus – klima, muzika, udobnost, bešumni motor, moguća je čak i najava stanica(!). A nije potrebno postavljati šine, graditi skupu kontaktnu mrežu i usporavati (ometati) sav ostali saobraćaj na ulicama. Nema ni E od ekologije, jer bi se sva ostala vozila, usporena da bi se tramvaju obezbedio prioritet i brzina, duže zadržavala na ulicama i emitovala više gasova. O ekonomičnosti se takođe ne može govoriti – cena izgradnje infrastrukture (šine i kontaktna mreža) bila bi viša od stotinak novih električnih autobusa. Ideja je toliko loša da ne vredi ni vremena utrošenog na ukazivanje kolika bi to besmislica bila.
Samo nadzemna jednošinska železnica zvezdasto rapoređene nadzemne putanje do okolnih mesta vidim kao jedini izlaz iz gradskog haosa. Sve drugo što bi sužavalo i uzimalo prostora ionako tesnim ulicama je gubljenje vremena i novaca.
Nek se javi gospodin kad skocka finansije pa neka gradi. Ako može bez kineskih robovlasničkih kredita. Btw, evropski fondovi namenjeni za baš ove stvari postoje i koriste se. Ali mi “ne dano Kosovo”. Neka. Doviđenja.
Domet DSS-a je bila promena pisma na autobuskim displejima u NS-u.
Nemojte oni da pricaju o stanju GSP-a i transporta.
Aktivno su ucestvovali u razaranju drustva i drzave.
Diektno odgovorni zajedno sa SPS, DS, G17+ i radikalima za unistenje zemlje.
Odlična inicijativa!
Postojeći gradski birov, Vučević je tu već 10 godina i na čelu je potpuno okoštale i birokratizovane gradske strukture vlasti koja više ništa suštinski novo ne može da pokrene u gradu.
Novu gradsku vlast će čekati uvođenje tramvaja, izgradnja prečistača otpadnih voda, rešavanje problema sa zimskim aerozagađenjem, izgradnje vrtića i škola, dovođenje Gradića u funkciju turističkog centra itd.
Posla ima dosta na unapređenju postojećeg stanja gradske infrastrukture.
Шта причаш ДСС?! Како „Само Нови Сад нe може да уведе нaсушни шински транспорт"? Па наш председник је управо увео линију Гвозденог коња за Београд! Где живите ви демократе? Ово је 21. век! Живела Србија, која неће поклекнути и нећемо увести санкције Русији, а суђење Беливуку никада неће почети!
Meni sa Telepa do posla na bulevaru Vojvode Stepe treba 7-8 minuta kolima, 13-14 minuta biciklom, 35-40 minuta peške, i oko 45 minuta gradskim prevozom, i to je jedan od razloga zašto nikad ne koristim gradski prevoz, tako da se slažem da ga treba menjati, ne mora baš sve da ide kroz centar, fale nam poprečne veze i mogućnost lakšeg prebacivanja sa linije na liniju...
Samo nam jos i tramvaj treba.
Nema dovoljno autobusa,ludih vozaca dostavnih vozila i seljaka sto trube na svakoj raskrsnici i sad jos treba tramvaji da gaze nas bicikliste i pesake
Po meni je tramvaj glupost jer mora da zauzme postojecu saobracajnu traku. Stvoricete samo vece guzve. A tek kad krenu sudari i panika kad naidje tramvaj...
Resenje su bolji busevi, cesci polasci, izgradnja biciklistickih staza, zabrana motornog saobracaja u centru i strogo i redovno kaznjavanje svih koji parkiraju u desnoj traci.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
DSS: Jedino Novi Sad nikako da smogne snage da uvede nasušni šinski prevoz
Autor: 021.rs
Novi Sad
•16.06.2022.
•11:19
Komentari 28
opa
da li je tramvaj ili laki šatl, nadzemni metro a trebaće i pravi
sve to ima u okruženju i zamislite nisu u XVII veku a nije ovo originalna ideja navedene stranke ali trenutnoj "vlasti" sad baš i neodgovara pa treba pljuvati
smanjite doživljaj
umesto što se pruge prodaju u staro gvožđe mogle su biti već sređene za šinobuse/šatlove u lokalu
ali ne, pruga Petrovaradin-SrKamenica-Ledinci-Beočin će da bude za šetnju umesto za brz lokalni prevoz
Putnik
Bačvan
Које су ово болесне и ретроградне идеје?
Поредити брзе пруге и метро саобраћај са транвајским превозом је као поредити рачунаљке из 17. столећа и савремене рачунаре (компјутере) 21. столећа?
Како су кренули, могли би ускоро да траже и увеђење запрежних возила у градском превозу.
P.S.
Новом Саду треба у блиској будућности метро, а не облици превоза карактереистични за 19. столеће.
Са друге стране, новосадске улице се морају плански проширивати на ниво булевара (где год је то могуће), без обзира на захтеве инвеститора, који би увек да граде без паркинг места и гаража колективне стамбене и пословне објекте, а да не говорим о њиховом избегавању остављања зелених површина. Градска власти и ЈП "Урбанизам" их својим планским документима морају довести у ред.
GOXI
Darinjo
Nemanja
Dragoljub
Za ekipu DSSa predlog da vratimo i konje koji bi vukli tramvaje.
Čika
Banderaš
pajo patak
Starosađanin
Vreme je za vanredne lokalne izbore!
NezavisniVojvodjanin
Da
Licemeri
Nemojte oni da pricaju o stanju GSP-a i transporta.
Aktivno su ucestvovali u razaranju drustva i drzave.
Diektno odgovorni zajedno sa SPS, DS, G17+ i radikalima za unistenje zemlje.
Novi DSS
Zvone
Postojeći gradski birov, Vučević je tu već 10 godina i na čelu je potpuno okoštale i birokratizovane gradske strukture vlasti koja više ništa suštinski novo ne može da pokrene u gradu.
Novu gradsku vlast će čekati uvođenje tramvaja, izgradnja prečistača otpadnih voda, rešavanje problema sa zimskim aerozagađenjem, izgradnje vrtića i škola, dovođenje Gradića u funkciju turističkog centra itd.
Posla ima dosta na unapređenju postojećeg stanja gradske infrastrukture.
Lala
/
Hau
Mojsije
Dr
Лиманац
pišem komentar
jova limanac
DetelinaraDoŠtranda
I mi Detelinarci smo Novosađani!
Sajko
Nema dovoljno autobusa,ludih vozaca dostavnih vozila i seljaka sto trube na svakoj raskrsnici i sad jos treba tramvaji da gaze nas bicikliste i pesake
Cale
Resenje su bolji busevi, cesci polasci, izgradnja biciklistickih staza, zabrana motornog saobracaja u centru i strogo i redovno kaznjavanje svih koji parkiraju u desnoj traci.
///
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H